XS
SM
MD
LG
ВАШЕ ІМ`Я *
ТЕЛЕФОН *
Передзвоніть мені
Мова сайту:    укр    рус

Для Закладу

Щоб підключитись до Електронної системи охорони здоров'я (E-health) керівнику закладу необхідно:

1. Підготувати документи закладу (Статут, Ліцензія на здійснення медичної практики), зареєструвати (якщо нема) електронну скриньку для закладу, підготувати особисті документи (паспорт, ІПН) та ЕЦП як керівника закладу.

2. Обрати медичну інформаційну систему, за допомогою якої заклад в подальшому буде працювати з державною системою "Електронна система охорони здоров'я" (E-health)

3. Зареєструвати через обрану МІС заклад охорони здоров'я, лікарів та уповноважених осіб у системі "Електронна система охорони здоров'я" (E-health)

4. Підготувати Наказ в закладі про призначення уповноважених осіб, їх обовязки та відповідальність за розголошення персональних даних пацієнтів.

5. Подати пакет документів до ДФС про працівників закладу для отримання ними КЕП (КЕП - кваліфікований електронний підпис працівника закладу - вид ЕЦП )

Додатково про підключення закладу читайте також:  тут 

 

Для лікаря та уповноваженої особи

Для приєднання лікаря (уповноваженої особи) до Електронної системи охорони здоровя (E-health) необхідно:

1. Зареєструвати електронну скриньку та надати дані (адресу) керівнику закладу.

2. Отримати КЕП (ДФС)

3. Зайти в створену електронну скриньку та отримати запрошення на приєднання до "Електронної системи охорони здоров'я" (E-health)

4. Уважно вивчити умови Регламенту функціонування електронної системи та прийняти/не прийняти запрошення про приєднання  до "Електронної системи охорони здоров'я" (E-health)

5. За вимогами МІС встановити пароль на вхід в систему та не передавати його третім особам (в т ч і близьким родичам)

6. Користуватись можливостями МІС з дотриманням вимог нормативно-правової бази функціонування системи "Електронна система охорони здоров'я" (E-health)

 Додатково про приєднання до системи читайте також: тут

 

Для пацієнта

Пацієнт підключається до  "Електронної системи охорони здоров'я" (E-health) двома шляхами:

1. Шляхом вибору лікаря та закладу для себе:

-  Для цього він вибирає зручне для себе місце обслуговування

-  Шукає там вільного лікаря, який йому сподобався (за відгуками в інтернеті, знайомих чи власних переконань).

- Записується на прийом, де буде мати змогу ближче познайомитись з лікарем

- Бере свої документи (паспорт та ІПН та свідоцтво про народження для дітей) та вирушає до закладу, в якому здійснює прийом обраний ним лікар

- Укладає декларацію - підписує два примірники, один примірник постійно зберігає у себе.

2. В кабінеті пацієнта:

-   Для цього він вибирає зручне для себе місце обслуговування

-  Шукає там вільного лікаря, який йому сподобався (за відгуками в інтернеті, знайомих чи власних переконань)

- Реєструється в кабінеті пацієнта

- Заповнює електронну форму декларації, підписує своїм ЕЦП та надсилає її в систему.

- Для достовірності рекомендується через деякий час уточнити у лікаря про факт укладення декларації

 

 Додатково про приєднання до системи читайте також: тут

 

Контакти

Контактний тел: +38 (095) 6633121
                               +38 (096) 5104306

Тех підтримка:   +38 (096) 4759955

                         

Адреса

м. Івано-Франківськ, 76000, вул. Новгородська 39

м. Київ, 04108, пр. Правди 31а